یدک کش ارومیه

یدک کش ارومیه


5/5 - (1 امتیاز)

یدک کش ارومیه (Urmia tow truck)

 

در حوزه حمل و نقل و جابجایی خودرو ها ، یدک کش یکی از ابزارهای کارآمد است که برای جابجایی خودروهای مختلف استفاده می‌شود. این ابزار قدرتمند، امکان جابه جایی خودروهای  سنگین ر ا نیز فراهم می‌کند. در این مقاله، به معرفی و بررسی یدک کش و کاربردهای آن در صنایع و خدمات مختلف خواهیم پرداخت.

 

  • قابلیت حمل خودروهای سنگین
  • یدک کش به دلیل ساختار قوی و استحکام بالا، قادر استخودروهای سنگین و حجیم را به راحتی جابجا کند.

 

 امنیت و کارایی در جابجایی خوودروها:

یکی از مزایای یدک کش، امنیت و کارایی در جابجایی خودروها است. با استفاده از سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی پیشرفته، یدک کش قادر است خودرو ها را به صورت دقیق و کنترل شده حرکت دهد. این امر باعث کاهش خطرات ناشی از آسیب های احتمالی به خودرو ها و همچنین جلوگیری از آسیب به محیط اطراف و تجهیزات دیگر می‌شود.

 

زمان و هزینه صرفه‌جویی:

استفاده از یدک کش در جابجایی خودروها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. و در کم ترین زمان ممکن خودروی شما به محل مورد نظر یا نمایندگی معتبر انتقال داده می شود

 

 

چگونه با یدک کش تماس بگیریم

یدک کش ارومیه امداد با قرار دادن شماره های تماس خود در وب سایت و یا شماره 1893 بدون کد و همچنین اپلیکیشن های مربوطه ارتباط گیری رانندگان با این شرکت را بسیار آسان کرده  البته بهتر است برای اینکه در هنگام تماس با یدک کش ارومیه امداد اذیت نشوید می توانید شماره ها را از قبل در گوشی خود ذخیره نمایید تا دچار مشکل در هنگام ارتباط گیری نشوید.

 

نکاتی که باید هنگام درخواست یدک کش ها رعایت کنید

 

امروزه به دلیل زیاد شدن افراد سود جو که می خواهند در مواقع سخت از رانندگان سو استفاده کنند بهتر است هنگام تماس با یدک کش ارومیه امداد دقت کنید

 

چگونه یدک کش معتبر و یدک کش غیر معتبر را از هم تشخیص دهیم ؟ 

 

  • هنگامی که با یدک کش ارومیه امداد تماس می گیرید مشخصات شما را می پرسند و زمانی که به نزد شما می آیند با دادن اسم و مشخصات شما شروع به کار می کنند
  • تمامی کارکنان یدک کش ارومیه امداد دارای لباس مخصوص این شرکت هستند
  • همچنین ماشین های یدک کش ارومیه امداد دارای آرم مخصوص این شرکت هستند

 

 

نکاتی که رانندگان یدک کش باید رعایت کنند : 

  • حتما قبل از یدک کشیدن لاستیک زاپاسا به همراه داشته باشید
  • حتما در صورتی که نور کافی وجود داشته باشد اقدام به یدک کشیدن خودرو ها کنید
  • از سالم بودن سیم بکسل مطمئن شوید، پارگی یا فرسودگی نداشته باشد
  • خودوریی که همراه خود می کشید باید حتما دارای راننده باشد
  • خودروی معیوب دقیق پشت سر شما حرکت کند
  • فاصله را با خودروی معیوب حفظ کنید تا در ترافیک ها و سراشیبی های جاده دچار مشکل نشوید
  • چراغ های راهنما خود را روشن کنید
  • کاملا هوشیار باشید و در صورت مصرف دارو های خواب آور از رانندگی بپرهیزید.

 

 

نکات مهمی که در زمان استفاده از یدک کش باید رعایت کرد

میدانید که هدف از یدک کشیدن خودرو ها رساندن خودروی معیوب به تعمیرگاه برای تعمیر است به همین دلیل خودرو باید بدون ایجاد هیچ مشکلی به تعمیر گاه منتقل شود قطعا با رعایت برخی نکات که در ادامه ذکر خواهیم کرد به این نتیجه می رسید که خودروی شما بدون آسیب به مقصد می رسد به همین دلیل است که یدک کش ارومیه امداد برای رسیدن سالم خودروها به مقصد همواره یک سری نکات را در طول مسیر رعایت می کند

 

اطمینان از سالم بودن اجزای یدک کش: یکی از نکات مهم در هنگام یدک کش کردن خودرو سالم بودن تمامی اجزای خود یدک کش است یکی از اصلی ترین اجزای یدک کش لاستیک ها هستند که باید فشار و میزان باد لاستیک مناسب چون فشار مناسب لاستیک ها به کنترل درست خودرو و مصرف سوخت بسیار کمک می کند همچنین خودوریی که توسط یدک کش حمل می شود باید باد لاستیک های متناسبی داشته باشد.

یکی دیگر از اجزای مهم یدک کش ترمز است که می تواند جان راننده خودرو یدک کش و خودرویی که در حال حمل است را نجات دهد و همچنین از خسارت های مالی بسیار سنگین جلوگیری کند 

 

رعایت سرعت مناسب: زمانی که راننده یک خودرویی را حمل می کند باید سرعت ماشین را بر طبق وزن و سایز خودوری در حال حمل تنظیم کند و در مواقع لازم به صورت صحیح و درست ترمز کند و از به وجود آمدن خسارت جلوگیری می کنند بهتر است در سرازیر ها از دنده های گیر بکس استفاده کنید که بسیار کمک کننده هستند می توانید به جای ترمز از آن استفاده کنید

حرکت کردن ناگهانی: نکته مهم دیگری که راننده خودروبر باید به آن توجه کند حرکت نکردن به صورت ناگهانی در حالتی که کنترل تریلی به خواب رفته است یا مشکل دارد بهتر است در این مواقع از هر گونه حرکت ناگهانی مثل ترمز گرفتن سریع و رها کردن پدال گاز بپرهیزید چون در این مواقع فشار زیادی به اهرم و نقطه اصال وارد می کنید . اگر در بین راه ماشین دچار انحراف شد مظطرب نشوید و فرمان ماشین را به چپ و راست حرکت ندهید اجازه بدهید ماشین کمی منحرف شود سپس به آرامی ترمز بگیرید همچنین شما می توانید برای جلو گیری کردن از تاب خوردن ماشین در سرعت های بالا از میل های کنترلی جلو گیری کننده استفاده کنید و خودروی خود را از هر نوع آسیب جدی دور کنید.

 

انواع تجهیزاتی که ارومیه امداد برای یدک کشی خودرو ها استفاده می کنند؟

برخی از افراد فکر می کنند که یدک کش ها تنها برای جابه جایی خودرو ها کاربرد دارند اما این فکر اشتباه است بسیاری از یدک کش ها به عنوان یک تعمیرگاه سیار عمل می کنند و مشکلات فنی خودرو را بر طرف می کنند  به همین دلیل است که ماشین های یدک کش ارومیه امداد دارای یک سری تجهیزات ویژه است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد

 

چراغ های گردان هشدار دهنده

انواع چکش یا پتک

جک هیدرولیک

زنجیر و کابل

کپسلول آتشنشانی

انواع مختلف بالابر ها

جعبه کمک های اولیه

تجهیزات یدکی مثل: تسمه، واسکازین، بنزین، گریس

جعبه ابزار مجهز

با توجه به این مورد که کار یدک کش ها بسیار حساس است بهتر است قبل از انجام هر فعالیتی نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند

 

 

 

یدک کش ارومیه | یدک کش های شرکت، خودروهایی نیرومند و قوی هستند که موتور تعبیه شده در انها , بدنه و شاسی خودروا ز قدرت و توان بالایی برخوردار است. در کشور ما ماشین هایی چون وانت و نیسان قابلیت یدک کشی دارند.

خودروبرها و کسانی که برای حمل خودرو اعزام می شوند با تمام تکنیک حمل خودرو آشنایی دارند مثلا فار باد لاستیک از مواردی است که یدک کش باید به ان اهمیت دهد , یدک کش ها به خوبی سرعت خودروی خود را کنترل می کنند تا ماشین دچار نقص را از میان ماشین ها عبورداده به سلامت به مقصد برسانند در همچنین وزن یدک کش حمل خودرو باید با ماشین مورد نظر متناسب باشد.

امداد خودرو، مکانیک سیار، یدک کش و هرآنچه نیازمندید تنها با یک تماس

یدک کش ها چه کاربردی دارند؟

انتقال خودرو دچار نقص فنی به نزدیکترین تعمیرگاه
حمل و جابه جایی خودروهای تصادفی
انتقال خودرو به مراکز بیمه
حمل و جابه جایی خودرو برای تعویض پلاک
جابه جایی خودروهای مسابقه ای

امداد خودرو، مکانیک سیار، یدک کش و هرآنچه نیازمندید تنها با یک تماس

 

یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

خودروبر ارومیه

معرفی خودروبر ارومیه


خودروبر دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارند. در مراکزی که کارشان امدادرسانی به خودروها است، انواع این خودروبرها که به آنها یدک کش هم گفته می شود، وجود دارد. این یدک کش ها گاهی خودروها را تا مکان مورد نظر حمل می کنند و گاهی یدک می کشند.

انتخاب نوع خودروبرها برای جا به جا کردن خودروها در هزینه آن مؤثر است. یعنی هر خودروبری قیمت خودش را برای حمل و نقل خودروها دارد. در مرکز خودروبر ارومیه نیز انواع این یدک کش ها گوش به زنگ تماس شما هستند تا در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه خودروی شما را به هر جایی که می خواهید حمل کنند.

وظیفه انواع خودروبر


خودروبر می تواند یدک کشی باشد که از وانت و خودروی بالای دو تن درست می شود. یک یدک کش می تواند مانند سنگین برها از یک هیدرولیک و یک دیلم تشکیل شده باشد که در زیر خودرو تصادفی قرار می گیرد و آن را حمل می کند. این نوع یدک کش بیشتر برای خودروهایی به کار می روند که آسیب چندانی ندیده اند.

همچنین، از آنها برای حمل خودروها در مسافت های کوتاه استفاده می شود. نوع دیگر یدک کش ها خودروبرهای چرخ گیر دار هستند که در واقع نوعی سنگین بر هستند که برای حمل و نقل خودرو چرخ های آن را روی هوا بلند می کنند.

 

یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

 

مزایای استفاده از خودروبر و انتخاب آن

حمل خودرو با اهداف گوناگونی صورت می گیرد. زمانی که فردی بنا به هر دلیلی نیاز پیدا می کند که خودروی خود را از نقطه ای به نقطه دیگری حمل کند، مهم ترین مسئله برایش حفظ امنیت آن است. حتی اگر خودرواش تصادف کرده باشد، برایش مهم است که در زمان حمل و نقل به آن آسیب بیشتری وارد نشود.

اگر این کار به افراد ناشی و کم تجربه سپرده شود، ممکن است در حین جا به جایی خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد شود. در برخی از یدک کش ها امکانات خوبی برای بیشتر کردن امنیت خودروها در زمان حمل تعبیه شده است.

به عنوان مثال، سیستم های هیدرولیکی به کار رفته در برخی از آنها به منتقل کردن خودرو به مقصد کمک بسیاری می کنند. بعضی از آنها دارای ستون های اصولی در کنار خودرو هستند که مانع از تکان خوردن های خودرو و کاهش حرکات خودرو در زمان حمل آن می شوند.

هر خودروبری برای حمل خودروها در اندازه های مختلف به کار می رود. تشخیص این که یک یدک کش برای حمل چه نوع خودرویی مناسب است را به عهده کارشناسان بگذارید تا هم خودرو به سلامت به مقصد برسد و هم صاحب خودرو متحمل هزینه های اضافی نشود.

در خودروبر ارومیه انواع یدک کش ها برای حمل و جا به جایی انواع خودروهای سنگین و سبک وجود دارد. به این ترتیب، می توانند سرویس دهی مناسبی به افراد نیازمند به یدک کش داشته باشند. این مرکز امدادی برای خودرو می تواند خودروها را تا فاصله های طولانی حمل کند و حفظ امنیت خودرو در تمام طول این مسیر از هر چیزی مهم تر است.

یدک کش های سنگین بردار و کامیونت ها بیشتر برای حمل خودروها برای فاصله های طولانی کاربرد دارند.

یدک کش ارومیه


حمل خودرو با انواع کفی خودروبر


کفی های یدک کش که در خودروبر ارومیه نیز به کار گرفته می شوند، بیشتر برای حمل و نقل خودرو ها کاربرد دارند. با این وسیله ها خودروها در سلامت و امنیت کامل به محل منتقل می شوند. حتی در صورت درخواست صاحب خودرو آن را تا در خانه نیز حمل می کنند. یکی دیگر از کاربردهای این نوع خودروبرها حمل و نقل خودروهایی است که برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده شده اند و بعد از انجام شدن کارهای لازم صاحب خودرو درخواست می کند که آن را در خانه اش تحویل بگیرد.

به دلیل شکل حمل خودروها با این کفی های یدک کش و قرار گرفتن خودرو به طور کامل روی آنها هیچ مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد و در سلامت کامل به مقصد خواهند رسید. برای حمل لوازم ارومیهی که عبور و مرور آنها در بسیاری از جاده ها ممنوع است نیز می توان از این نوع یدک کش ها استفاده کرد.
کارشناسانی که در خودروبر ارومیه پاسخ گوی تماس های شما هستند با گرفتن اطلاعات کامل از شما، بهترین گزینه را برای انتقال خودروی شما به محل پیشنهاد خواهند داد.

 

یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

 

خدمت نوینی است که جهت تحقق اهداف زیر ارائه می گردد:

  • افزایش رضایت مندی مشتریان با تعمیر در محل امدادخودرو ارومیه
  • تکریم مشتریان توسط یدک کش ارومیه
  • جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با یدک کش ارومیه
  • ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با یدک کش ارومیه
  • پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط یدک کش ارومیه
  • ارائه خدمات لوکس با تعمیر یا حمل یدک کش ارومیه
  • جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان

اگر مجبور شدید تا گزینه حمل خودرو و بکسل را انتخاب کنید، دقت داشته باشید تا سیم و یا طناب محکمی را به قسمت‌های محکم خودرو متصل نمایید. اگر نتوانید این کار را به درستی انجام دهید، امکان دارد تا خودروی شما خسارت بیشتری ببیند. شاید بتوان یک مکانیک سیار پیدا کرد و مشکل تعمیر خودرو را حل کرد ولی گاهی ممکن است، مشکل به راحتی برطرف نشود.

در صورتی که قادر نبودید از مکانیک سیار استفاده کنید و مشکل خودرو شما مشکل جدی ‌تری برای ماشین رخ داد، می‌توانید برای درخواست حمل خودرو با شرکت امداد خودرو ارومیه تماس بگیرید.

 

امداد خودرو ارومیه

مکانیکی سیار ارومیه

یدکش ارومیه

خودروبر ارومیه

جرثقیل ارومیه

 

توصیه های مهم امداد خودرویی در هنگام بروز مشکل:

  • امدادخودرو در سریع ترین زمان ممکن امدادخودرو به شما برسد.
  • امداد خودرو دارای تجهیزات فنی کامل خودروبری و امدادی باشد.
  • خودروسوار دارای بیمه نامه معتبر باشد.
  • پرسنل شرکت حمل خودرو را افرادی متعهد و منخصص تشکیل دهند.
  • یدک کش ارومیه خوش برخورد و با حوصله باشد.
  • یدک کش ارومیه بروزترین تجهیزات خودروبری را به همراه داشته باشد.
یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

اهداف مجموعه یدک کش ارومیه:

سفرهای جاده‌ای جذابیت زیادی دارد و فرح‌بخش می‌باشد، ولی باید مراقب بود تا در این نوع سفرها مشکل یا حادثه‌ای رخ ندهد. برای مثال، ممکن است نقص فنی برای خودرو پیش آید، به طوری که ماشین خاموش شده و امکان روشن شدن آن فراهم نباشد. در این نوشته با مهم ترین نکات که قبل از حمل خودرو و بکسل آن باید در نظر داشته باشید آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما

همراه باشید.

 

آسودگی خیال مشتریان از بابت خودروهای خود با امدادخودرو ارومیه

ارایه خدمات متنوع خودروبری به کاربران در سراسر ایران با امدادخودرو ارومیه

ارایه خدمات لوکس حمل خودرو در ارومیه برای کاربران توسط یدک کش ارومیه

مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان توسط یدک کش ارومیه

خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور

عدم پرداخت هزینه های اضافی از بابت ماشین بر و حمل ماشین توسط مشتری

مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی به مشتریان عزیز

اعزام و حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر در سطح شهر ارومیه

 

یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

  • یدک کش ارومیه | 09125622504
  • مکانیکی سیار ارومیه
  • یدکش ارومیه
  • جرثقیل ارومیه
  • تعمیر در محل ارومیه
  • مکانیک سیار ارومیه
  • خودروبر ارومیه
  • یدک کش ارومیه
  • شرکت یدک کش ارومیه
  • یدک کش ارومیه | 09125622504

 

توصیه های یدک کش ارومیه:

  1. هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور حودرو را بار ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت و همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما وجود دارد.
  2. قبل از سفر از خوب بودن شرایط آب و هوایی اطمینان حاصل نمایید.
  3. حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید.
  4. از نشاندن کودکان خردسال در صندلی جلوی خودرو اکیدا پرهیز نمایید.
  5. از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنید.
  6. در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.
  7. در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت نمایید.
  8. همیشه هنگام مراحغه به تعمیرگاه، از لوازم یدکی اصل استفاده نمایید.
  9. در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش میدهند اکیدا از رانندگی خودداری نمایید.
  10. از وجود آپار چرخ و زاپاس خودرو ثبل از شروع سفر اطمینان حاصل نمایید.
  11. از رانندگی در لبه های جاده ها و شانه های خاکی خودداری نمایید.
  12. قبل از شروع مسافرت از سطح روغن های خودرو اطمینان حاصل نمایید.

 

یدک کش ارومیه
یدک کش ارومیه

 

ید کش ارومیه با استاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در نظر دارد تا رضایت شما مشتریان در شهر ارومیه را بدست آورد . این شرکت با داشتن تیم متخصص در حوزه کاری امدادی , فعالتهای حمل خودرو با نیسان چرخگیر , نیسان دکل , کفی خودروبر , مکانیک سیار خودرو که شامل تعمیر در محل , باطری به باطری , پنچرگیری , بنزین و … را در شهر ارومیه انجام میدهد .

انتخاب امدادخودروی غیر مجاز در شهر ارومیه برای شما همشهریان عزیز در شهر ارومیه هزینه های بسیار زیادی دارد .

یدکش ارومیه در شهر ارومیه انواع خدمات امدادخودروی ماشین های ایران خودرو , امدادخودرو ماشین های سایپا , امدادخودرو ماشین های تویوتا , امدادخودرو ماشینهای چری , امداد خودرو ماشین های هیوندای , امداد خودرو ماشین های مدیران خودرو , امدادخودرو ماشین های تلاش خودرو و … را انجام می دهد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *